گھر > خبریں > مواد
موم بتیوں کی پیداوار کی قیمت کو کم کرنے کا طریقہ
May 04, 2018

حالیہ برسوں میں موم بتیاں بنانے کی قیمت زیادہ اور زیادہ ہو گئی ہے. اس وجہ سے، موم بتی مشینیں، اپھارتی دھارے کی کمپنیوں کے طور پر، موم بتیوں کی پیداوار کی قیمت کو کم کرنے کے لئے بھی طریقوں پر غور کرنا چاہئے تاکہ موم قیمتوں کی بڑھتی ہوئی وجہ سے دباؤ کو دور کرنے کے لۓ. بہت سے مینوفیکچررز پیرافی کے بجائے کھجور موم کا استعمال کرنا شروع کررہا تھا. موم بتی کے مواد کا تعارف موم کیا ہے؟ موم قدرتی یا مصنوعی مصنوعات کی ایک سیریز کے لئے ایک عام اصطلاح ہے. "موم" کی روشنی میں سب سے پہلے یہ ایک قدرتی نامیاتی معاملہ ہے جو "تیل" کی مخالفت کرتی ہے. سابق کمرے کے درجہ حرارت پر ٹھوس ہے اور گرمی کے بعد جلدی مائع بن جاتا ہے؛ بعد میں کمرے کے درجہ حرارت پر مائع ہے. "موٹی" کی ایک انٹرمیڈیٹ ریاست بھی ہے. سب سے جلد موم جانوروں اور پودوں سے آیا. موم بتیوں کو مذہب، رسم، اور سجاوٹ کے لئے استعمال کیا جاتا ہے. بعد میں، مختلف قسم کے موموں کو دو سمتوں میں تیار کیا گیا تھا، اور جسمانی توسیع کا تصور اہم تھا:

1. جسمانی توسیع: موجودہ موموں کے ساتھ ساتھ جسمانی خصوصیات میں موجود مادہ موم بھی کہتے ہیں. اگر این الیکنس 18 سے زیادہ کاربن جوہری پٹرولیم سے نکالا جاتا ہے تو کمرے کے درجہ حرارت پر ٹھوس ٹھوس ہوتے ہیں، وینزوز روشن چمڑے کی مشین اچھی طرح سے ہے اور جلد ہی گرمی کے بعد مائع بن جاتا ہے، جس کو "پیرفین" کہا جاتا ہے.

2. کیمیائی توسیع: موجودہ موموں جو اسی طرح کے کیمیکل ڈھانچے ہیں موم بھی کہتے ہیں. مثال کے طور پر، ن-الکنسیں جو صرف 10 یا 13 کاربن جوہری ہیں کمرے کے درجہ حرارت میں مائع ہیں، لیکن انہیں "مائع پیرافینس" کہا جاتا ہے کیونکہ وہ عام الکنز ہیں. روشنی کے علاوہ، موم کے دیگر خصوصیات ایک دوسرے کے بعد ایک کو لاگو کیا اور بہت اہم مادہ کی ایک بڑی کلاس بن گیا ہے. سہولت کے لئے، مصنوعات کی اس سلسلے میں ذیلی تقسیم شدہ جا سکتا ہے: قدرتی موم، مصنوعی موم، معدنی موم، پٹرولیم موم، اور پیرافین موم کے لئے مختصر. ہر موم کچھ خصوصیات جیسے سختی، پگھلنے کے نقطہ نظر، viscosity، رنگ، اور بہت سے دوسروں کی طرف سے وضاحت کی جاتی ہے.

یہ خصوصیات مصنوعات کی اہم صلاحیت کا استعمال کرتے ہیں. عام طور پر، موموں کو مندرجہ ذیل خصوصیات ہیں: وہ نرم، لچکدار اور برتنوں سے نرمی سے 20 ° C پر ٹھوس ہوتے ہیں؛ عام طور پر، درجہ حرارت تھوڑا 40 سے زائد سینٹی میٹر میں، وہ پگھلتے ہیں، لیکن خراب نہیں کرتے اور جلاتے ہیں، اور ایندھن کے طور پر استعمال نہیں کیا جا سکتا. کم تھرمل چالکتا، بجلی کی چالکتا، مضبوط ہائیڈروبوبائٹی.